Studia Social media i Digital marketing. Jak wejść do branży?

Studia Social Media i Digital Marketing na UTH w Warszawie to wejście do ekscytującego świata reklamy online. Wybierz tę ścieżkę, by nie tylko zdobyć solidną wiedzę teoretyczną, ale także otworzyć drzwi do praktycznego doświadczenia w obszarze marketingu internetowego!

Digital marketing i Social media. Studia dla kogo?

Digital marketing i Social media to idealne studia dla tych, którzy planują rozwijać swoją karierę w obszarze nowoczesnej promocji firmy, że szczególnym naciskiem na marketing internetowy. Program tej specjalności na kierunku, takim, jak Zarządzanie został zaprojektowany tak, aby kompleksowo przygotować studentów do pracy w agencjach:

  • reklamowych,
  • e-marketingowych,
  • e-commerce.

Uczestnicy tych studiów zdobywają zatem umiejętności niezbędne do pełnienia funkcji m.in. Specjalisty ds. marketingu internetowego, Specjalisty ds. reklamy w mediach społecznościowych, Brand Managera, Copywritera czy Specjalisty ds. e-PR. Ponadto wykładowcy, którzy poza murami uczelni wyższej podejmują się też pracy dla innych, zewnętrznych organizacji, dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą na bieżąco ze studentami, co dodatkowo wzbogaca dynamiczny proces nauki młodych osób.

social-media.jpg

Warto w tym miejscu podkreślić, że studia Social media i Digital marketing oferują dodatkowe korzyści w postaci uczestnictwa w pasjonujących wydarzeniach branżowych. Są zatem doskonałą okazją do poszerzania swoich horyzontów w kontekście wymiany wiedzy i umiejętności z innymi specjalistami w swojej dziedzinie. Dają także szansę nawiązywania pierwszych, cennych kontaktów zawodowych, z pomocą tak zwanego networkingu. Wybierając więc marketing internetowy – studia w Warszawie – podejmujesz najlepszą decyzję z możliwych dla swojej przyszłości!

Marketing internetowy studia. Warszawa z partnerem biznesowym

Kierunek Zarządzanie ze specjalnością Social media i Digital marketing, oferowany przez UTH, prowadzony we współpracy z renomowaną agencją e-marketingową i e-commerce, Ideo Force, sprawia, że wiedza przekazywana w ramach tych studiów jest rzetelna. W końcu pracownicy tamtejszej organizacji mają doświadczenie podparte takimi projektami jak m.in.:

  • Eva Minge,
  • Kronospan,
  • Provident,
  • Cobi,
  • Black Red White.

Co więcej, agencja Ideo Force nie tylko posiada imponujące portfolio, które systematycznie powiększa, ale również zdobywa prestiżowe certyfikaty potwierdzające swoje kompetencje, jak np. Google Premier Partner, Meta Business Partner oraz Criteo Partner. Te uznania branżowe świadczą o najwyższej jakości i skuteczności działań organizacji, a co za tym idzie, przekładają się na korzyść programu studiów Social media i Digital marketing na uczelni UTH w Warszawie!

Zostaw komentarz